‘Sepanjang Jalan Orang Bunyikan Hon, Aku Hampir Menangis, Rupanya Suami Buat Kejutan Birthday’

Loading...

Kisah Sweet Yang Berlaku Semalam 25.1.2018

Oh My God!! Hahaha!! Pagi semalam aku keluar rumah nak pergi kerja, tapi yang aku pelik   semasa memandu, setiap kenderaan tak kira lah motor atau kereta akan Hon aku!!

Aku Cuakk beb. Aku confuse ape yang  tak kena dengan cara aku memandu, dah lah setiap kereta yang  hon pada aku tu siap angkat dan lambai  tangan sambil tersenyum manis lagi.

Aku pun buka lah tingkap naka dengar apa diorang cakap, mungkin  nak beritahu tayar aku pancit, atau bonet belakang kereta terbakar ke

Sumpah aku cuak giler sepanjang jalan orang bunyikan hon hingga aku dah rasa nak menangis wehh!

Image may contain: car and outdoor

Sampai simpang jalan aku berhenti tengok ada apa dengan kenderaan aku sampai semua orang bunyikana Hon.

Image may contain: car and outdoor

Hahahahaha!!! Maluuuu nyeeee bieee oii….orang yang berhenti nak beli nasi lemak tepi jalan tu pun menjerit HAPPY BIRTHDAY!!

Perasaan cuak tadi bertukar jadi happy sebab sporting giler orang kat malaysia ni wehhh…hahaha ..maluu nyee😆😆
.
Suami ku punye kerja..patutla pepagi tadi keluar rumah ingatkan nak pergi sembahyang subuh kat masjid 😅 suwiiittt angattt😘😘 hahha

Suami siapa ni? Cuba tag die sekali🤣🤣

Loading...